16.05.2012

Spent før julens oppvisning i ballett

Dette ble mitt 3 og siste bidrag til ScrapBattle konkurransen. Med et sykt hode klarte jeg rett og slett ikke å lage mer så jeg måtte trekke meg. Håper jeg kommer sterkere tilbake en annen gang. Tusen takk for stemmene jeg fikk på denne :))
På denne har jeg brukt ark fra 7dotsStudio(fra KIT pakken), blomster og noe pynt fra Prima, skiltet og båndene jeg har brukt har jeg fått fra en KIT pakke fra www.cestmagnifiquekits.com (Utrolig flotte KIT pakker herifra, anbefales!!)lyskronen tror jeg var fra dusty attic og skiltet var også fra KIT pakken.

3 kommentarer:

  1. Oh Hege .... this page is STUNNING ... all your pages are STUNNING! you have the most beautiful scrapbooking style! I LOVE your blog!!! xo

    SvarSlett
  2. Åååh.. Det du lager blir bare såå nydelig! Selv med masse detaljer så kommer det flotte bildet her godt frem. :)

    SvarSlett
  3. Hi Hege, just letting you know that I've sent a bit of a blog award your way this morning ... you can see it at this link... http://kelbyh.blogspot.com.au/2012/06/blog-awards.html
    Cheers from Kel.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin