13.05.2012

Så like, men allikevel så forskjellig

Mitt bidrag til Scrapbattle konkurransen oppgave 2. Her var oppgaven av å bruke et av 4 ord som vi fikk utdelt. Jeg brukte ordet "like". Bildet jeg har brukt betyr mye for meg, siden jeg ikke lenger har mamma pus her, men hun vil alltid være i hjertet mitt. Dette bidraget gjorde meg nok en gang vinner i min gruppe!!!!!! :))))) Tusen takk for alle stemmene !!!!! :)
Jeg har brukt ark fra en mnd KIT som jeg får i postkassen. Mener det er 7dotsStudio. Det lille fugle buret er stanset ut fra fra Tim Holtz dies, blomster fra Papirloftet og Prima,fuglen har jeg fått men som jeg har malt over med hvit gesso. Journaling kort fra Prima og bokstaver fra BoBunny.

3 kommentarer:

  1. Grattis till en välförtjänt vinst! Din LO är helt ljuvlig!!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO. Passet kjempegodt med fugleburene til pusekattene som titter opp. Jakter de på fugl kanskje?

    SvarSlett
  3. Nydelig LO som er skikkelig vakkert dekorert. Og for noen søte katte-puser.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin