05.09.2012

Min sønns konfirmasjon

For en fantastisk dag vi hadde det på søndag :) Været var flott, maten var veldig god og konfirmanten var strålende fornøyd med hele dagen sin.

Selv om jeg lenge før hadde begynt å kjøpe inn småting som bordpynt og stæsj, så var det veldig mye igjen å fikse de siste dagene før dagen. Holdt på fra tidlig på morgen til sent på kveld. Men så lenge gjestene og konfirmanten var fornøyde så var alt vært det :)
Litt bilder fra Daniel's store dag :)

Fargene gikk i turkis, lime og svart.





Min gutt er han nærmeste:)

Og her blir han konfirmert:)

Presten gratulerer konfirmantene.


En veldig stolt mamma!!


Bror og søster:)

Besten og Daniel:)

Onkel Rune og Onkel Terje





Gutten min og meg.

Pappa holder tale:)




Tregte litt luft :p

Vil takke familie og venner for en fantastisk fin dag <3

3 kommentarer:

  1. fabulous photos ... thank you for sharing ...

    SvarSlett
  2. What great photos! Your son is very handsome and it looks like it was a wonderful event!

    SvarSlett
  3. How beautiful you look and your son is so handsome! Looks like it was a great time and the food looks utterly delicious!!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin