08.07.2009

På tide å skrive noe mer

Nå har jeg brukt en del tid på å finne bakgrunn og ting og tang jeg kan bruke i bloggen. Til nå syns jeg den ser riktig så flott ut :D

I dag er det 2 dager siden Ingeborg, Anette og jeg rei. Og 1 dag siden vår vanlige sykkeltur til Mariholtet. Jeg sier bare fyyy søren og vondt jeg har i låra. Det er skikkelige smerter. Støl, sår.. Fått blå merker etter at salen har gnidd meg på innsiden av låra.. AuuuA
MEN, det var bare så verdt det!! Fy søren og gøy det var å ri igjen !! Vi har nå fått oss en ny hobby :o)) ( enda en) hehe, Gleder meg sykt masse til neste gang :)

Siden den andre pc ikke er oppe å går enda, og jeg sitter å skriver med min jobb pc så er det minimalt med bilder å vise, men jeg skal se hva jeg finner som kan være av interesse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin