26.07.2009

Da var ferien over..

Iallefall for Victoria. Etter 3 uker med fri skal jeg jammen innrømme at det skal bli godt å levere henne i barnehagen imorgen ja. Den siste uka har hun nesten tatt livet av meg. Men kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å savne henne allerede før jeg har forlatt barnehagen. Men hun har godt å komme tilbake og få lekt med de andre barna igjen :)

Ellers i helgen har vi holdt litt på i hagen. Renska opp litt brennesle fra bedene mine, klippet gress og litt småting. Det blir så fint atte :)
Har begynt med neste oppgave i skissedillaen, skal fortsette med den imorgen. Gleder meg !!
Får også besøk av svigerinna mi som også kommer for å scrappe litt. Og så blir det seff en tur innom Bikuben ;) Weeeee..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin